غذاساز وینسنت
FP7410

حداکثر توان ورودی

1000W

صفحه تنظیمات لمسی

دارد

دیسک رنده و برش

ریز و درشت

خردکن

دارد

خردکن خلالی

دارد

آب مرکبات گیری

دارد

خمیرزن

دارد

همزن

همزن دوقلو

آسیاب

دانه قهوه و ...

ظرفیت مخلوط کن

2 لیتر

ظرفیت ظرف غذاساز

3.5 لیتر

    0%
    غذاساز وینسنت کمک میکنه توی آشپزخونه معجزه کنی!

    غذاساز وینسنت مدل FP7410

    اگر دلتون میخواد غذاهای سالم و تازه‌تر بپزید، خلاق‌تر باشید یا برای آماده سازی غذاهای مورد نظرتون در زمان صرفه جویی کنید، غذاساز FP7410 میتونه با عملکرد چندگانه خودش به صورت روزمره مورد استفاده قرار بگیره و بهتون کمک کنه. همچنین با استفاده از این دستگاه به راحتی میشه مواد اولیه‌ مثل سیب‌زمینی، پیاز، انواع سبزیجات، خمیرها و سس‌ها رو به روش‌های مختلف خرد، ریز و مخلوط کرد تا آماده‌ی سرو یا طبخ بشن. تهیه‌ی نوشیدنی‌ها و اسموتی‌های مختلف هم نیازمند مخلوط‌کردن یکنواخت مواد اولیه هستش. این غذاساز به راحتی و با استفاده از مخلوط کن 2 لیتری، نوشیدنی‌های خنک رو بدون نیاز به صرف زمان طولانی براتون آماده می‌کنه.

    این دستگاه مجهز به تیغه رنده ریز و درشت مناسب برای انواع سبزیجات، برش حلقوی صیفی‌جات و تهیه چیپس سیب‌زمینی هست. علاوه بر خرد کردن موادغذایی نرم و سخت مثل پیاز، گوشت و سبزیجات جهت خلال کردن سیب‌زمینی و پنیر نیز نیاز به دستگاه دیگری ندارید. چون این غذاساز در انجام تمامی این کارها مثل یک سرآشپز حرفه‌ای توی آشپزخونه عمل می‌کنه و کنارتونه. این غذاساز خمیرزنی رو در حد عالی انجام میده و برای طبخ انواع نان‌های خوش طمع ایده آله.

     آبگیری کامل مرکبات مثل لیمو و پرتقال جهت تهیه آبمیوه تازه و همینطور آسیاب کردن دانه‌های قهوه، بادام زمینی و ادویه‌های مختلف از جمله ویژگی‌های دوست داشتنی این دستگاه همه چیز تمومه.

    1.600.800
    2.600.390
    1.600.390