55VU5510

اندازه صفحه نمایش

"55

کیفیت تصویر

UHD 4K

درجه کیفی پنل

+A

فریم

بدون حاشیه

HDR

دارد

DVB-T2

دارد

قابلیت پخش صدای دالبی

دارد

رم داخلی

1.5GB

حافظه داخلی

8GB

پردازشگر ARM Cortex – A53

1.5GHz

تلویزیون هوشمند با Wi-Fi داخلی

دارد

سیستم عامل اندروید

Android 11

Screen Mirroring

دارد

قدرت پخش صدا

8W+8W

امکان اتصال موس و کیبورد بی‌سیم

دارد

PVR، فناوری ضبط برنامه‌های تلویزیونی

دارد

پورت HDMI

3

پورت USB

2

خروجی صدای اپتیکال

دارد

قابلیت پخش مدیا از روی حافظه USB

دارد

EPG، راهنمای پخش برنامه‌ها

دارد

ابعاد محصول با پایه (mm) H×W×L

1228×243×742

پنجره‌ای به دنیایی مملو از شگفتی و سرگرمی

تلویزیون‌‌ها دیگه مثل قبل وسیله‌ای نیستن که صرفاً به منظور تماشای محتوای ویدئویی  به خونه‌ها بیان. تلویزیون هوشمند 55VU5510  با بهره‌مندی از  سیستم عامل اندروید 11، استفاده از پیشرفت تکنولوژی رو برای کاربران راحت‌تر کرده. این سیستم عامل با کاربری ساده ‌ای که داره،  کمک میکنه تا متفاوت‌تر از همیشه انواع سرگرمی و حتی کارهای مهم و ضروری‌تون رو به انجام برسونین. دسترسی به دنیایی از اطلاعات و سرگرمی و رفع نیازهای اساسی زندگی از طریق اینترنت و اپلیکیشن‌ها، امکانی هست که تلویزیون‌های هوشمند وینسنت در اختیارتون قرار میدن.

وضوح تصویر در این دستگاه ULTR HD 4K، یعنی 4 برابر بیشتر از تلویزون‌های HD در نظر گرفته شده و برای ارائه تصاویر  عمیق و طبیعی‌تر ، تکنولوژی HDR نیز  به کار گرفته شده است. HDR  با تأثیر بر کنتراست، عمق رنگ‌ها رو بالاتر می‌بره و  با نمایش طیف گسترده‌ای از  رنگ‌ها تصاویر رو به واقعیت نزدیک میکنه. این دستگاه رو میتونین به ساندبار  و اسپیکر  متصل کنین. همچنین پورت‌های HTMI و USB امکان اتصال انواع دستگاه‌‌های دیگه رو هم براتون فراهم میکنه. یکی از نکات جالب دیگه در مورد این دستگاه، اینه که قابلیت Screen Mirroring تماشای صفحه موبایل رو بدون نیاز به اتصال از طریق کابل  در تلویزیون امکان‌‎پذیر میکنه. 

در تلویزیون‌های وینسنت، علاوه بر  کیفیت و امکانات فوق العاده و کاربردی، طراحی باریک و فریم بدون حاشیه زیبایی بصری اون‌هارو چند برابر کرده و نمایی مدرن و شیک به فضای شما هدیه میکنه.