گوشت کوب برقی وینسنت
Mighty Mingle

حداکثر توان ورودی

1200W

کنترل سرعت

تنظیم بدون گام

میله

استیل ضد زنگ

تیغه

استیل ضد زنگ

همزن

همزن دو قلو

ظرفیت ظرف خرد کن

1500ml

ظرفیت پارچ مدرج

600ml

عملکرد توربو

دارد

طراحی دسته

ارگونومیک

    0%
    دستورپخت‌های حرفه‌ای رو به ساده‌ترین راه ممکن تهیه کنین

    گوشت کوب برقی وینسنت مدل Mighty Mingle

    گوشت کوب برقی Mighty Mingle از دستگاه‌های حرفه‌ای و کاربردی است که حین آشپزی مثل یک غذاساز و دستیار حرفه‌ای بهتون کمک میکنه. این محصول به ‌خوبی در دست جای گرفته و هنگام کار لغزش شدیدی ایجاد نمی‌کنه. قسمت سری گوشت‌کوب ‌برقی به شکل موج‌دار و به گونه‌ای طراحی شده که از پاشیده شدن موادغذایی به فضای اطراف جلوگیری کنه.

     علاوه بر موتور پر قدرت، بهره‌گیری از عملکرد توربو منجر به ایجاد بافت و نتیجه‌ای یکدست در آماده کردن انواع مواد غذایی میشه. این عملکرد با نگه داشتن سوئیچ مربوطه و در نتیجه وارد کردن یک فشار قوی و سرعت بیشتر عمل میکنه.

    تنظیم سرعت بدون گام در این دستگاه، این امکان رو فراهم میاره که در حین کار بتونین با کم و زیاد کردن فشار دست روی سوئیچ، سرعت دستگاه رو به راحتی تنظیم کنین. همچنین برای عملکرد بهتر، در ساخت این دستگاه از دو تیغه بسیار تیز استفاده شده. علاوه بر این سری همزن دوقلو به راحتی جایگزین میله گوشت‌کوب شده و برای هم‌زدن موادی مانند تخم‌مرغ و تهیه انواع سس‌ و خمیرهای نرم قابل ‌استفاده هستش.

    قطعات مختلف این محصول به راحتی و در کمترین زمان ممکن در جای خود قرار گرفته و آماده به کار میشه. این قطعات به جز قسمتی که موتور رو شامل میشه، قابل شستشو هستش.

    این دستگاه جمع و جور و کارامد میتونه در تمام دستورپخت‌ها بهتون کمک کنه و مدت زمان آشپزی رو کوتاه‌تر از قبل کنه.

    1.600.800
    1.600.390
    2.600.390