غذاساز وينسنت
FP7610

حداكثر توان ورودی

1000W

صفحه تنظیمات لمسی

دارد

دیسک های رنده و برش

ریز و درشت

خرد کن و صفحه پوره ساز

ریز و درشت

خردکن نگینی

دارد

خردکن خلالی

دارد

رشته ساز

اسپاگتی، لینگوئینی و فوسیلی

صفحه امولسیون ساز

دارد

خمیرزن

دارد

همزن

همزن دوقلو

آبمیوه گیری

دارد

آب مرکبات گیری

دارد

آسیاب

دانه های قهوه و ...

ظرفیت مخلوط کن

ظرفیت ظرف غذاساز

ظرفیت ظرف غذا ساز

3.5 لیتر

    0%
    همون فوت کوزه گری آشپزیه!

    غذا ساز وینسنت مدل FP7610

    تهیه مواد غذایی در اشکال و اندازه‌های مختلف گاهی اونقدر طولانی و خسته‌کننده می‌شه که ترجیح می‌دیم، غذاهای ساده‌تر بپزیم؛ اما با کمک گرفتن از  دستگاه‌های کمک آشپز مثل غذاساز وینسنت، حتی دستورپخت‌های حرفه‌ای‌تری که نیاز به تهیه انواع خمیر برای پیتزا نان و کیک دارن، خیلی راحت انجام میشن. این دستگاه علاوه بر نگینی ساز، دارای چند دیسک رنده ریز و درشت بوده که در نتیجه شما می‌تونید با استفاده از اون‌ها مواد غذایی متنوع رو به شکل دلخواه رنده کنید. البته از ظرف مخصوص آبمیوه‌گیری اون هم نباید غافل شد چراکه می‌تونید آبگیری پرتقال و لیمو رو با خیال راحت به این دستگاه بسپارید تا یک لیوان نوشیدنی گوارا رو در اختیارنتون قرار بده.

    این دستگاه خرد کردن موادغذایی نرم و سخت مثل پیاز، گوشت و سبزیجات رو به راحتیِ پوره کردن سیب‌زمینی یا پنیر انجام میده. اگر طرفدار تهیه‌ی دسرهای متنوع هستید، این غذاساز برای ایجاد خامه و سفیده تخم مرغ زده شده هم مناسبه و به قدری قدرتمنده که دانه‌های قهوه، بادام زمینی و ادویه‌های مختلف رو به خوبی آسیاب میکنه.

    همچنین علاوه بر کمک به تهیه غذاهای متنوع این دستگاه جهت آماده‌سازی نوشیدنی‌هایی مثل اسموتی هم حرفه‌ای عمل میکنه و به لطف دهانه فوق‌العاده بزرگ آبمیوه گیریش و فیلتر میکرومش از استیل ضد زنگ، امکان آبگیری هر چی بیشتر رو فراهم ساخته و دهانه بزرگ عمل نظافت دستگاه رو هم آسان ‌و سریع‌تر کرده.

    1.600 .800
    2.600.390
    1.600.390