گوشت کوب برقی وینسنت
HB7410

حداکثر توان ورودی

1000W

کنترل سرعت

تنظیم پله ای

میله

استیل ضد زنگ

تیغه

تیتانیومی

همزن

همزن دو قلو

ظرفیت ظرف خرد کن

500ml

ظرفیت پارچ مدرج

800ml

قطعات قابل شستشو

بله

طراحی دسته

ارگونومیک

    0%
    در یک چشم به هم زدن طعم‌های متفاوت خلق کنید!

    گوشت کوب برقی وینسنت مدل HB7410

    اگر آشپزی کردن برای شما فراتر از انجام یک کار تکراری و روزمره هست و ابداع غذاهای جدید بهترین سرگرمی شماست، در دسترس بودن یک گوشت‌کوب برقی چند کاره، میتونه تجربه آشپزی رو براتون دلنشین‌تر از همیشه کنه.

    گوشت‌کوب برقی وینسنت با تیغه‌هایی از جنس تیتانیوم محصولی متفاوت، کاربردی و متناسب با نیاز روز بوده و مناسب آشپزخانه‌های امروزی طراحی شده. از این دستگاه میشه برای مخلوط کردن، تهیه شیر موز و انواع سوپ و اسموتی، خرد کردن میوه‌ها، سبزیجات و صیفی‌جات، هم زدن تخم مرغ و یا خامه، له کردن پیاز و … استفاده کرد.

    به علاوه وجود همزن همراه با ظرف مدرج به راحتی و بدون هیچ دردسری امکان خرد، له و مخلوط کردن مواد غذایی رو براتون فراهم می‌کنه. این گوشت‌کوب برقی با موتور قدرتمند 1000 وات، قابلیت پوره کردن انواع کتلت و آش رو هم داره. همچنین امکان استفاده به صورت همزن برای هم زدن تخم مرغ، مایعات، انواع سس‌ها، ژله و دسر این محصول رو به یک محصول کامل برای تهیه و آماده‌سازی یک میز زیبا و متنوع تبدیل کرده. علاوه بر این، طراحی فوق‌العاده ظریف و ارگونومیک دسته باعث میشه تا در حین کار  به‌ خوبی در دست جای گرفته و لغزشی نداشته باشه.

    1.600.800
    1.600.390
    2.600.390